Veckans skiss v 13

Idag gjorde jag skissen för vecka 13 så håll till godo med den! tråkigt nog blir det långt till nästa skiss nu men så får de vara finns ju en massa andra utmaningar att göra så jag håller mig nog sysselsatt!
 
Tänkte först hålla mig i bara gult men insåg fort att jag inte lyckats då jag inte hade de papprena jag ville ha hemma men blev riktigt bra ändå när jag var klar!
 
Veckansnyaskiss
 
skissen
min tolkning!!
 
1 Tanja:

skriven

Hoppla! här har vi gått loss med vårfärgerna. Snyggt! Tack för ditt bidrag till Veckans skiss!

2 Maya:

skriven

å herlig at du har blitt inspirert av påskefarger til en superfin LO! Takk for ditt bidrag!

3 Marja Seidemo:

skriven

Himla läckert:) Tack för ditt fina bidrag till oss!!

4 Jeanette Nyström (Jeany):

skriven

Härligt påskig layout. Snygg tolkning av skissen! Tack för att du så troget hänger med oss!

5 Jennie:

skriven

Härlig tolkning av skissen, fin och påskig. Det syns att du har inspirerats av skissen. Tack för ditt bidrag till oss på VS /J

Kommentera här: