1 Jeanette Nyström (Jeany):

skriven

Läckert att du har vänt på skissen! Så söta foton och söta ugglor! Tack för att du så troget hänger med oss!

Svar: Tack :) Ja det är några av mina favorit foton och ugglorna blev bra trots att jag målade dem själv :P Det är min paus från veckans lunk :P det enda tråkiga är att jag börjat gjort skisserna redan på onsdagen så jag får gå en hel vecka innan nästa kommer ut :P haha men just nu har jag att göra ändå så just nu går det ingen nöd på mig alldeles för mycket dop och grejer nu fram över .
Jessie

2 allram:

skriven

Så modigt att rita själv, det hade aldrig jag vågat. Tack för att du är med och tolkar min skiss denna veckan.

Svar: åh tack! det bara blev så hittade en bild jag gillade men gillar att ha det lite orginellt så jag valde att måla själv.. så jag inspirerades och sen blev resultatet som det blev.
Jessie

Kommentera här: