Måndag och veckans nya skiss!!

ni ser skissen i ära :)  jag gillar verkligen att skissa efter en skiss det blir så lätt att dras med.. framför allt om man får lite torka i kreaktiviteten ... jag har haft en svacka på några dagar...  men nu så känns det som att jag kan fortsätta efter att jag bloggat klart och lagt ut bilden!!
Min tolkning har jag fått modifiera och fixa till då det vart mycket som blev fel av det jag hade tänkt men det är ju det fina i pysslandet att fel behöver inte betyda dåligt utan kan resultera i något som blir kankse till och med bättre än första tanken!!
 
Min tolkning på veckans nya skiss
 
 
Texten som står i vimpeln är Liten pojke som ger oss gläde <3
1 Ulrika Wandler:

skriven

Åh sötnos! Vilken söt layout, och härliga foton att scrappa!
Tack för ditt bidrag till oss på Veckans Skiss!

Svar: Tack för veckans höjdpunkt vecka efter vecka :)
Jessie

2 Jeanette Nyström (Jeany):

skriven

Vad kul att du är med och tolkar min skiss! Vilken fin kille! Tack för ditt fina bidrag till VS!

Svar: Tack själva för att ni ser till att jag har att göra :) min kille är fin han :)
Jessie

3 Marja Seidemo:

skriven

Du har en sådan härlig stil. Så rätt funderat kring skapandet ;)Tack för ditt fina bidrag till oss :)

Svar: Tack :) va glad jag blir!
Jessie

4 Anonym:

skriven

Härlig LO. Tack för ditt bidrag till VS.

Svar: Tack :)
Jessie

Kommentera här: