Och självklart ska jag då vara med i Onkis skissutmaning med!

Här kan du hitta onkis blogg!
 
Här är Onkis skiss
 
Och reglerna är följande!
Så här ser reglerna ut:
Gör ett kort efter min skiss,vrid, vänd, lägg till och dra ifrån
men man ska se att det är den här skissen du har utgått ifrån.
Kortet ska gå i vitt och silver och ev en accentfärg.
 
Och här är min tolkning!
 
En förklaring till denna tolkning är nog på plats!!
Bakgrunds pappret är ett vitt papper med en liten tutch av grå/silver och sen har jag försökt att färga stjärnan och en "tårtpappret" med embossing pulver så det skulle bli silver glittriga!! men resultatet blev som synse att det blev gult istället (så min accent färg får väl vara gul då!!! )  det bakre pappret som sitter bakom "motiv" pappret är silvrigt i verkligheten även om det ser guldigt ut här! men i verkligheten är det silverfärgat!
Skissen var rolig att göra MEN mitt resultat känns halvdant! men men det är skapandet som är det roliga resultatet i tävlingen är oväsentligt egentligen även om det är kul att få mycket kredit för det man gör :)
 
1 Lisa-olsi:

skriven

Tufft kort där du har tänkt till.
Gillar ditt hexagonmönster.
Tack för att du är med i vår utmaning :)
Ha det gott//Lisa

Svar: Tack :) blir så glad när andra tycker om det jag gör ! ja jag har gått och blivit kär i hexagoner just nu! // jessica
Jessie

2 Onkis:

skriven

Läckert kort och snyggt du har följt skissen.
Kul att du är med på våran utmaning.
Kram!

Svar: Tack :) ja det var en fin skiss som blev bra i skapandet! Kram
Jessie

3 Johanna -pojjo:

skriven

Snyggt det blev, man ser att du följt skissen perfekt :D
Tack för din fina kommentar hos mig :D

Svar: Tack pojjo! det var så lite så :D
Jessie

Kommentera här: