Utmaning på veckans nya skiss

Här kommer mitt bidrag till veckans nya skiss (http://veckansnyaskiss.blogspot.se ) Jag insperades av cirkeln och då kortet inte gick att göra runt så blev det rundade hörn på de och så gjorde jag cirklar med hjälp av en egenhändig gjord mall jag gjorde med min Martha stewarts cirkelcutter och så färglade jag den med mina promarkers i grönt och perikorosa på ett beige cardstock då det var färgtemat på bröllopet. Jag klistrade sedan dit blommor och skrev sedan med snirkliga bokstäver som synes om en av de häftigaste dagarna i mitt liv när jag dock vara tärna på en av mina närmaste kompisars bröllop i Serbien..
1 Camilla:

skriven

En härlig tolkning av skissen som man blir glad av!Så snyggt du skriver!Tack för att du är med och tolkar veckans skiss!

Svar: Tack :) En inspererande och rolig skiss som fick mig att ta tummen ur och göra en LO för en minnesbar dag :)
Jessie

Kommentera här: