Utmaning nr2 i veckansnyaskiss utmaning

 
 
 
 
dessa skisser har jag använt och gjort tre olika dagar på 24:e 25:e och 26:e december
 
Då min Gudson somnade in en vecka innan jul så blev våran jul inte så munter men lite kort tog vi och vi hade julklappar och julmat.. grannen blev klädd och barnen busade och var glada i alla fall <3 Men jag kände mig otroligt sliten och ledsen även om man försöker glädjas med barnen!
 
Juldagen blev väldigt lugn och vi spelade spel som jultomten hade kommit med och så tändes det lite ljus i hop om att det skulle bli lite ljusare i juletorkan...
 
 
på annandagen kom en vän över och gav mig 2 väldigt välvalda kylskåpsmagneter  med text på den tredje hade jag sedan innan men det var de enda tre korten jag tog den dagen så fick bli dem och annandagen gick åt till reflektering och försöka tänka på annat!
Så Lo:n blev ganska talande ändå!
 

Kommentera här: