välkomnar våren gör vi

Detta är återigen ett bidrag för deltagande i en utmaning. Man ska insperas av en moodboard och skapa en alte utefter det. Jag insperades av färgerna i moodboarden och skorna. https://pyssloteket.wordpress.com/2016/04/11/tavling-vi-valkomnar-varen/


Här är moodboarden, glada färger och kul med lite annorlunda inspirationskälla. Är inte van att använda mig av en moodboard så det att ofta tid att få till det. Då jag alltid strävar för att få till kort som är en wow faktor för mig själv.

Här kommer mitt bidrag som sagt jag insperades av färgerna rosa, blå och gul, men även av skorna som jag dessutom tog färgen från däcken på cykeln som insperation och tänkte de behövs nått som är lite extra. 


Insida

Baksida


#zyrenia #zyreniadesign #scrapbooking #pyssloteket
1 Päivi:

skriven

Vilket ljuvligt kort! Så snyggt när du dekorerat även insida och baksidan. Så kul att du hakar på Pysslotekets utmaning :)

Svar: Tack jättekul utmaning. /Jessica
Wilbes

2 Anna:

skriven

Härligt kort! Kul att du är med! /Anna

Svar: tack / Jessica
Wilbes

3 Gunilla:

skriven

Oj så välarbetat med fram- in och baksida! Imponerande.

Svar: men åååh tack 🙂 /Jessica
Wilbes

Kommentera här: