Måndag igen!!

Och veckans nya skiss är fortfarande mitt mål med veckan!! en enda gång har jag glömt att lämna in mitt bidrag det var färdigt och så men jag var sjuk och bidraget blev liggandes men inte deltog jag i tävlingen !!!!
 
Jag vet att man inte ska tävla för att vinna utan för att det är kul men nu med bigshoten som jag fick på min födelsdag i torsdags så känns det som att jag en dag kanske kan ha en chans ;) även i dessa lite större tävlingar.. funderar på att ha som mål att även gå en massa kurser och utveckla mig så med !!!
 
Ajaj över till tävlingen !!!
Skissen att följa
 
Min tolkning !!!!
 
1 Jeanette Nyström (Jeany):

skriven

Grattis i efterskott och grattis till Bigshoten! Fin tolkning av skissen!, snyggt med den gröna swirlen! Tusen tack för ditt bidrag!

2 Ulrika Wandler:

skriven

Toppen med en Bigshot! Kul att du är flitig och är med oss (nästan) varje vecka! :-)
Snygg layout med så söta foton!
Tack för ditt bidrag till Veckans Skiss!

3 allram:

skriven

Jättehärlig LO och grattis till din Big Shot. Tack för ditt fina bidrag denna veckan.

Kommentera här: