veckans nya skiss

Jag tolkar veckans nya skiss igen ny vecka, ny skiss. Http://veckansnyaskiss.blogspot.se 

Skissen jag tolkat från. Passade även på att beta av listan på färgkombinationer så dag blev det ett kort i guld och silver/grått



Min tolkning. Av veckans nya skiss denna vecka. 
1 Karin:

skriven

Hej, vilket härligt kort med söt uggla. Tack för att du tolkade min skiss hos Veckans skiss.

Svar: tack för en rolig utmaning. ja jag älskar just den ugglan /Jessica
Wilbes

2 Åsa:

skriven

Härligt att blanda silver och guld! Ugglan är så söt! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

Svar: tack 😊/ Jessica
Wilbes

3 Christel:

skriven

Fint kort med en ovanlig kombo, guld och silver och den söta ugglan. Tack för att du tolkar med oss på VS!

Svar: tack så mycket, jättekul att vara med. /Jessica
Wilbes

Kommentera här: